P4C FILOZOFIJA ZA DJECU: Priručnik za implementaciju filozofije za djecu (P4C metode) kroz program odjeljenske zajednice u razrednoj nastavi

TPO Fondacija izdala je publikaciju pod nazivom „Priručnik za implementaciju filozofije za djecu (P4C metode) kroz program odjeljenske zajednice u razrednoj nastavi“.

Publikacija je rezultat zajedničkog rada grupe entuzijastičnih nastavnika/ca razredne nastave Kantona Sarajevo i P4C trenerica TPO fondacije. Priručnik Filozofija za djecu (P4C) u osnovnim školama nastao je kao dio projekta, Program Filozofije za djecu kroz integraciju s kurikularnom reformom i aktivnostima Instituta za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja KS, a koji TPO fondacija od 2021. godine realizira u partnerstvu s Ministarstvom za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo.

Svrha ovog priručnika jeste ponuditi nastavnicama razredne nastave inovativni program rada odjeljenske zajednice prema P4C metodi rada, te scenarije za realizaciju ovog programa kao poticaj za razvijanje njihove nastavničke kreativnosti.

U uvodnom dijelu priručnika, Elmana Cerić, međunarodno certificirana P4C trenerica, daje kratki teorijski osvrt na obrazovne potencijale filozofije za djecu (P4C) u Bosni i Hercegovini, ali i svijetu. Ostatak priručnika čine nastavne pripreme 24 nastavnice koje su prilagodljive za različite uzraste učenika i učenica.