O Thinkerici

Thinkerica je obrazovni centar TPO Fondacije koji nudi mogućnosti za kreativno, kritičko, kolaborativno i dijaloško učenje i podučavanje. Po prvi put u svim programima, spajamo učenje o etičkim vrijednostima sa kritičkim promišljanjem, jer smatramo da cjelovita ličnost treba da bude odgojena, obrazovana i nadasve etična,  ali i da sve kritički propituje. U vrijeme globalnih trendova i posvemašnje digitalizacije, obrazovanje treba da uključuje ne samo znanja i vještine potrebne za kompetitivno tržište rada, već i internaliziranje etičkih vrijednosti koje mladim ljudima mogu pomoći da se snađu u brzom ritmu života i budu etički odgovorne osobe.

U partnerstvu sa ministarstvima obrazovanja i univerzitetima širom BiH, TPO Fondacija je razvila nove metodološke pristupe u učenju i podučavanju, dizajnirala atraktivne kurikulume koje prate dostupni didaktički materijali i medijski pedagoški alati.

Krajnji cilj je izgradnja odgovorne ličnosti koja će imati poštovanje prema sebi i drugima i biti spremna dati doprinos pozitivnim promjenama u društvu u kojem živi.

Thinkerica obrazovni centar se sastoji od četiri temeljna programa:

  1. ETOS inicijativa: usavršavanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija potrebnih za dijalog sa različitostima i promocija univerzalnih etičkih vrijednosti.
  2. Thinkerica škola: lični i profesionalni razvoj, medijska pismenost, jezik i književnost, logika i brojevi, umjetnost, teatar, strip, strani jezici i interaktivne igre.
  3. SAPERE BiH: učiti misliti je ozbljan posao i zahtijeva da budemo kreativni, kolaborativni, kritički nastrojeni i nadasve brižni.
  4. Sokratovi kafei: prostor u kojem možemo da otkrivamo da li doista nešto znamo.

Obrazovni centar sa navedenim programima nastoji dati doprinos pozitivnim promjenama u bh. društvu. Promjene, međutim, uvijek počinju od same ličnosti, a da bi se ličnost mijenjala potrebno je da ima poticaje i motivaciju kroz obrazovanje ali i prostore za kritičko propitivanje i usavršavanje. Thinkerica nudi takav prostor i mjesto na kojem djeca i mladi mogu učiti da pitaju, propituju, kreiraju i budu promjena koju priželjkuju u svojoj zajednici.

Ako promišljamo i kritički propitujemo, dobro je, a ako promišljamo zajedno i odgovorno, onda otvaramo prostor neslućenim mogućnostima napretka u kojem ćemo biti povezani i obavezani na ljudskost i solidarnost.