Neven Misaljević
je rođen u Bihaću. Živi u Sarajevu. Bavi se ilustracijom, grafičkim dizajnom i voditelj je radionica za djecu i mlade koje su osmišljene da kreativno razvijaju lični potencijal i zajedničke vrijednosti kroz vizuelnu naraciju u formi zanimljivog i neistraženog teritorija kojeg na ovoj planeti zovemo raznim zemaljskim jezicima: Comics, Manga, قصة مصوره, Tegneserie, Комикстың, Fumetto… iliti – Strip.
Thinkerica škola sa programima koje nudi je istraživački način sticanja znanja i to na potpuno prirodan i blizak način mladom umu koji je moćno razigran, maštovit i željan interakcije i promišljanja. U Thinkerici školi znanje, emocije, mašta i etičke vrijednosti su neraskidive vrijednosti podjednako bitne za razvoj djece i mladih u kompletnu osobu beskrajnih mogućnosti promišljanja. ProMislimo i osjetimo znanje koje je u nama i svemu što nas okružuje. Kreativno usavršimo naše potencijale i jednostavno – živimo vrijednosti!
Mirna Jogunčić
rođena je u Tuzli. Akademiju dramskih umjetnosti u Sarajevu završila je 2006. godine. Igrala je mnoge predstave u svim sarajevskim teatrima. Pored teatra, radila je i na TV-u dugi niz godina u dječijoj redakciji. Sinhronizovala je na desetine crtanih filmova, ali i ostvarila značajan rad na dječijim TV kvizovima i edukativno zabavnim emisijama. 2013 godine otvorila je i svoju privatnu Školu glume „Mala scena“ kroz koju edukuje djecu i mlade.
Smatram da su konceptualni projekti ove vrste neophodni kao dopuna obrazovnom sistemu u našoj državi. Gluma je igra kroz koju se uči. Ona rasplamsava maštu svakoga ko joj se prepusti. U radu, mladi stiču samopouzdanje, uče kako poštovati drugog i drugačijeg, jačaju prag tolerancije i navikavaju se na rad u kolektivu gdje svako ima pravo na stav i mišljenje kojim drugog ne ugrožava. Djeca i mladi su najbolji učenici, ali i učitelji, samo ih treba znati saslušati, a onda im pomoći da svoju maštu i znanje usmjere u dobrom pravcu.
Ada Pašić Ćatić
je rođena 1988. godine u Sarajevu. Završila je Pedagoški fakultet u Sarajevu, Odsjek za razrednu nastavu i Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu, odsjek Kiparstvo. Nosi stručno zvanje magistra razredne nastave i bakalaureata kiparstva.
Kroz program “Kutak za najmlađe”, cilj je uticati na usvajanje i sistematizaciju dječijih znanja putem raznolikog sadržaja, uticati na pravilan govor, razvijati pravilan rast i razvoj dječijeg organizma, naučiti pravilno rukovati materijalima i uticati na pravilan razvoj sitne motorike, poticati dječiju maštu i kreativnost. “Kutak za najmlađe” je koncipiran tako da polaznici izučavajući pojmove vezane za određene tematske oblasti, teme i podteme, istražuju, zaključuju, analiziraju, sintetiziraju i generaliziraju pojmove kroz različite aktivnosti, sveobuhvatno, kao cjelinu, a ne podijeljenu na nastavne časove i nastavne predmete.
Amela Šačić
je, tokom četverogodišnjeg angažmana u nevladinom sektoru u oblasti odnosa s javnošću, kreirala i mijenjala mišljenja i stavove javnog mnijenja o specifičnim društvenim izazovima. Blizu deset godina aktivnog rada u medijima i višegodišnji angažman u kreativnim i marketinškim agencijama osigurali su zavidno iskustvo u poljima kreiranja sadržaja, profiliranju specifičnih javnosti i javnog nastupa. Niz godina radi kao trenerica u polju komunikacija, odnosa s medijima i digitalnog marketinga.
Važno je mladima kreirati prilike u kojim će naučiti kreirati kritička mišljenja i stavove, preuzeti odgovornost i, što je najvažnije, naučiti ih kako biti aktivnim dijelom društva. Kreiranje prostora u kojem će im biti omogućen pristup znanju, jedan je od najboljih načina.
Anes Osmić
je nastavnik maternjeg jezika i književnosti koji se oduvijek pitao kakva je to pamet koja ljude ne učini sretnim i zadovoljnim ljudskim bićima. Zbog toga voli da podučava, kroz igru i humor, lekcije koje služe stvarnom životu – boljem upoznavanju sebe i odgovornom učešću u svijetu koji ga okružuje.
Thinkericu prevashodno vidim kao vježbanku za život koji očekuje moje učenike i učenice i u koji želim da uđu sa što više ljubavi, odgovornosti, empatije, radoznalosti i kritičnosti. Tamo gdje prestaje strah i stid počinje komunikacija, razumijevanje i učenje.
Merima Bunda
je diplomirana inžinjerka hemije i profesorica hemije. Poznaje engleski i francuski jezik. Obrazovanje je stekla u BiH i Francuskoj. Bila je tehnička voditeljica Laboratorije za ispitivanje kvaliteta zraka, tla i otpadnih voda u Sarajevu. Trenutno radi kao profesorica hemije u srednjoj školi.
Thinkerica je prva škola u Bosni i Hercegovini koji u fokus stavlja i potiče kreativnost djeteta, te budi u njemu specifične interese i oplemenjuje posebnost svakog djeteta kada je u pitanju otkrivanje ljubavi prema znanju. Thinkerica koristi “tradicionalne” predmete iz škole, primjenjujući inovativni pristup u kojem je jedini cilj emotivno i sociološki zdravo dijete koje otkriva svoje potencijale.
Irma Ibrović
je magistrica primjenjene matematike. Govori tri strana jezika i radi kao profesorica matematike u srednjoj školi. Zaljubljenica je u matematiku i knjige od malih nogu. Zagonetke, ukrštenice i puzle su ono što je uvijek fasciniralo i što je zapravo samo potaklo njenu želju da se bavi matematikom.
Tinkerica potiče dječiju kreativnost, jača logiku i pomaže djeci da svladaju školsko gradivo na zanimljiv način, kao i da prošire svoje znanje izvan granica školskog obrazovanja. U centru Tinkerica otkrivamo matematičke tajne za koje niste ni znali da postoje. Matematika je kao Rubikova kocka, kada jednom saznate tajnu, postaje lako koliko može biti.
Zina Drnda-Pašić
je po struci psihologinja i geštalt psihoterapeutkinja, te polaznica edukacije iz psihoterapijske tehnike EMDR-a. Fokus njenog djelovanja jeste individualna i grupna psihoterapija, savjetovanje, psihoedukacija, poučavanje i mentorstvo onih koji se bore sa socijalnim, emocionalnim i bihevioralnim problemima, kao i različitim životnim poteškoćama. U slobodno vrijeme uživa u planinarenju, jogi/ pilatesu, društvenim igrama, ukusnoj hrani i druženju.
Thinkerica je mjesto rasta i razvoja – mjesto koje pruža sigurnost i u kojem možete otključati, otvoriti i upoznati svoje potencijale. Podržat ćemo te/vas u istraživanju i osnaživanju. Zajedno možemo mnogo više!