Osnaživanje nastavnika/ca za kritičko mišljenje ključno je za uspješnu kurikularnu reformu. U okviru UNIGEM projekta nastavnici/e se pripremaju da kritički promišljaju pitanja rodne ravnopravnosti, izgradnje mira, dijaloškog razrješavanja problema i druge važne teme. Završni P4C trening je realizovan za nastavnike/ce u KS u periodu 22-23. avgust, 2022. godine, a vodile su ga:
- prof. dr. Zilka Spahić Šiljak, programska direktorica TPO Fondacije,
- mr. sc. Elmana Cerić, koordinatorica SAPERE BH programa,
- mr. sc. Sedžida Hadžić, saradnica Instituta za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo,
- mr. Dragana Koprivica, nastavnica Franjevačke klasične gimnazije Visoko.
Nakon dvodnevne realizacije simulacija, polaznici_e su pokazali stečeno znanje nakon prethodna tri, intenzivna modula sprovedena od februara do maja, 2022. godine. Učitelji/ce su realizovali filozofska propitivanja jedni sa drugima, prema P4C metodi, nakon čega su diskutovali o izazovima nastalim u pripremi i provedbi simulacije. Znanje će prenositi u matičnim školama na svoje kolege i učenike kroz replikacione treninge i redovnu nastavu.
U okviru propitivanja nastavnici/e su propitivali pitanja poput da li uvijek tvrdoglavost dovodi do uspjeha, da li je moguće biti “normalan” i drugačiji u isto vrijeme, da li uvijek postupamo pravedno, da li učenjem dolazimo do mudrosti itd. Pitanje o kojem su otvorila intenzivna diskusija je pitanje “Može li čovjek biti sretan kad napusti svoju domovinu”? Filozofskim propitivanjem učesnici/e su argumentovano diskutovali, navodili primjere te pitali jedni druge koliko dijele pojedine stavove i mišljenja.