POKRENUT JE PROGRAM PSIHOSOCIJALNE PODRŠKE ZA NASTAVNIKE BIH

Koliko je važno osvijestiti svoje lične kapacitete, vještine i sposobnosti kada su u pitanju izazovi prouzrokovani pandemijom? Zašto emocije nikada ne smijemo potiskivati i zašto o njima trebamo razgovarati? Bila su ovo neka od pitanja koja smo pokušali odgovoriti tokom prve dvije sesije  od planiranih dvadeset sesija posvećenih nastavnicima programa „Psihosocijalna podrška u suočavanju izazova prouzrokovanim pandemijom“. TPO Fondacija je pokrenula program psihosocijalnog osnaživanja nastavnika s ciljem pružanja adekvatne podrške u prevazilaženju izazova pandemije COVID-19. Kroz jednostavne vježbe o promišljanju o vlastitim kapacitetima, učesnici sesija su imali priliku osnažiti svoje emocije i posmatrati izazove pandemije na drugačiji način. Učesnici ovog programa su nastavnici osnovnih i srednjih škola HNK, KS, TZ, ZDK i SBK.

Prva tematska cjelina za dvije grupe nastavnika je realizovana ponedjeljak, 19.04. i petak 23.04.2021. putem online platforme. Skoro 100 nastavnika osnovnih i srednjih škola iz pet kantona su imali priliku da uče i razgovaraju sa psihologinjom i psihoterapeutkinjom Nerminom Vehabović-Rudež. Nermina je kroz svoje iskustvo i dugogodišnji rad posvećen ženama, prosvjetnim radnicima i mladim, ponudila neka od rješenja za kontrolu emocije straha i neizvijesnosti koje su često posljedica pandemije, ali i načine osvještavanja vlastitih kapaciteta i snaga za suočavanje s ličnim strahovima. Jednosatni program je omogućio svim učesnicima da podijele svoja iskustva i razgovaraju o njihovim očekivanjima i ciljevima programa. U planu je realizacije 10 tematskih cjelina za dvije grupe nastavnika, što će činiti ukupno 20 sesija namijenjenih jačanju kapaciteta nastavnika osnovnih i srednjih škola.